انجمن پیشرو.پیشرو در علم و ورزش
Gears of War کلیشه ای شده، به این دلیل که... - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن پیشرو.پیشرو در علم و ورزش (https://pishroforum.ir)
+-- انجمن: بازیهای کامپیوتری (/forumdisplay.php?fid=83)
+--- انجمن: پرسش و پاسخ پیرامون بازی ها و نقد و بررسی (/forumdisplay.php?fid=90)
+--- موضوع: Gears of War کلیشه ای شده، به این دلیل که... (/showthread.php?tid=993)



Gears of War کلیشه ای شده، به این دلیل که... - Ashkan - ۱۳-اسفند-۹۱ ۱۰:۵۰ عصر


آقای کریس پرنا (Chris Perna) کارگردان هنری کمپانی Epic Games به این موضوع اشاره کرد که به دلیل کپی برداری های زیاد که از سری بازی های Gears of War صورت گرفته، مردم این سری را کلیشه ای می دانند. او گفت: "بازی های زیادی با تقلید از Gears of War ساخته شده اند که این موضوع باعث شده تا مردم اکنون به این سری از بازی ها عنوان کلیشه ای بدهند. زمانی که Gears of War راهی بازار شد، همه چیز تازه بود، اما محیط تاریکی داشت. ما در Gears 2 و Gears 3 سیستم نورپردازی و رنگ های موتور بازیسازی را تغییر دادیم و در Gears 3 شاهد بودیم که محیط های رنگی بیشتری در بازی وجود داشتند. حال این موضوع در Judgment بهتر شده و یک قدم به جلوتر رفته است. محیط ها زیباتر شده اند، سیستم Rendering بازی تغییر کرده و ما توانسته ایم فضایی روح زده را به نمایش دربیاوریم. محیط های این بازی در مقایسه با نسخه های قبلی بسیار نرم تر و زیباتر به نظر می رسند و این در حالیست که فضا همچنان حس نسخه های قبلی را دارند. کارهای گرافیکی و Postprocessingهای بسیار جدیدی را در این بازی مشاهده خواهید کرد که روی گرافیک و صحنه های سینمایی بازی تأثیرگذار بوده اند.
[تصویر:  20120621gowjudgement-280x80.jpg]