مصاحبه | فرگال گارا مدیر مسئول PS UK :چیزهای زیادی برای نمایش داریم،صبرکنید
زمان کنونی: ۱۰-ارديبهشت-۰۳, ۰۲:۲۳ صبح
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: Ashkan
آخرین ارسال: Ashkan
پاسخ ها 1
بازدید 6076

ارسال پاسخ  ارسال موضوع 
مصاحبه | فرگال گارا مدیر مسئول PS UK :چیزهای زیادی برای نمایش داریم،صبرکنید
نویسنده پیام
کاربر حرفه ای
*

وضعيت : آفلاین
ارسال‌ها: 558
تاریخ عضویت: دي ۱۳۹۱

اعتبار: 3
محل سکونت
تهران

بیش از ADSL-2 Mb/S
بازي مورد علاقه
BattleFiled3
تیم محبوب
حالت من

سپاس ها 17
سپاس شده 64 بار در 61 ارسال

سطح: 21
اعتبار: 72 / 518
مهارت: 186 / 17,080
تجربه: 72 / 100

ارسال: #1
news مصاحبه | فرگال گارا مدیر مسئول PS UK :چیزهای زیادی برای نمایش داریم،صبرکنید
[تصویر:  PlayStation-UK-250x79.jpg]
اخبار PS4 هنوز در راه است ، و در حالی که سونی تلاش میکند تا فعلا از رونمایی قابلیت های اصلی شان دست نگه دارد و فرگال گارا ، مدیر مسئول PlayStation UK این اطمینان را به استفانی نانلی ، خبرنگار VG247 میدهد که آنگاه که وقتش فرا برسد چیزهای بهتر و جدیدتری در انتظار علاقه مندان است.
خب ، چه احساسی دارید ، حالا که بالاخره PS4 را رونمایی کردید؟
عالی. چندین سال داشتیم تدارک میدیدیم ، اما بخصوص در هفته های آخر با برنامه ای که داشتیم و اینکه همه چیز کاملا مخفی باقی ماند تا روی استیج نشان داده شود ، فقط دو هفته آخر بود که با حدس هایی که زده میشد در مورد رونمایی ، داشتیم از کوره در میرفتیم.اما در کل خوب است که بالاخره کارمان را انجام دادیم و درمورد چیزهایی که شاید همه میدانستند توضیحاتی دادیم و به خوبی هم انجام دادیم -ویژگی که تعیین میکند همه چیز چطور پیش میرود و برای گیمرها چه چیزی دارد و شما چه چیزی را تجربه میکنید ، چیزی که در مورد این بازی باحال است آنرا متفاوت میکند.
من درمورد وجه آنلاین بازی کردن ماجرا خیلی کنجکاو بودم. معلوم شده که کاربران برای بازی کردن مجبور نیستند آنلاین باشند ، بهرحال در طول کنفرانس کاملا معلوم شد که فقط برای استفاده از جنبه های اجتماعی و استفاده از Gaikai باید آنلاین باشید ، کاربران میخواهند آنلاین باشند. این چطور میتواند روی کسی که PS4 میخواهد اما از بهترین سرعت دانلود برخوردار نیست یا مشکلات اینترنتی دارد تاثیر بگذارد؟
محصولات ما در سراسر جهان به فروش میرسد و در هر کشوری تا حد زیادی زیرساختهای متفاوتی دارد. بنابراین ما با توجه به این کارمان را سریع هم باید انجام بدهیم ، تجربه های تکنفره و خیلی چیزهای دیگر به سرویس های اضافه کردیم و امیدواریم که این اثر کمتری روی شمایی که از اینترنت کم قدرت تری استفاده میکنید داشته باشد.در ماه های آتی خبرهای بیشتری هم در این مورد خواهید شنید.فکر کنم باید ببینیم که چطور تجربه ها ممکن است متفاوت باشد ، اما این یک هدف بوده و یک هدف هم باقی میماند که مطمئن باشیم PS4 قدرتمند است ، چه شما به اینترنت متصل باشید و چه نباشید.و اگر متصل باشید که چه بهتر ، اینطوری سازش بیشتری دارید و از این طریق است که میتوانید بهترین ها را تجربه کنید. این انتظار ماست.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

فرگال گارا ، مدیر مسئول PlayStation UK
وقتی PS3 بیرون آمد ، سونی به مشتریانش گفت این “همه کار” میکند. فقط کنسولی نیست که بازی ها را اجرا کند. DVD، Bluray ، دیسک های موزیک و… را هم به بهترین نحو ممکن اجرا میکند. حالا ، شما یک ماشین را معرفی میکنید که همه این کارها را علاوه بر اینکه کاربران را به تمامی دوستانش در تمامی نقاط جهان وصل میکند انجام میدهد. دلیلش چیست که سونی برای PS4 اینهمه تاکیید روی اجتماعی بودن و اشتراک گذاشتن دارد؟
اینکه با یک دکمه Share قادر خواهید بود تا اشتراک گذاری کنید تنها یکی از ملزومات برای وجه اجتماعی PS4 است اما برای من ، از همه مهمتر ، درک سبک زندگی مردمی که امروزه زندگی میکنند است و اینکه PS3 را داخل یک حباب برای خودشان نگه دارند. آن چیزی که در کنفرانس نمایش دادیم ، آن چیزی بود که در اختیار داشتیم.طوری که ما با آن افراد را به هم متصل میکنیم ؛ وچگونه که این قابلیت ها را به بافت بافت زندگی روزانه تزریق کنیم.این یکی از آن چیزهایی است که از زمان PS3 تغییر کرده است.در طول کنفرانس PS4 ، ما خیلی روی فیسبوک حساب کرده بودیم اما من فکر میکنم که ما باید خود را با شبکه های درست انطباق بدهیم تا برای کاربرانمان در زمان مناسب نیازی بدون راه حل باقی نماند. مردم در ماه های آینده بیشتر این موضوع را درک خواهند کرد ، اما فکر میکنم این در مورد ارتباط باشد.و ،‌ خب ما یک تیم فروش و تجاری در انگلستان هستیم و مسلما به یکی از چیزهایی که فکر میکنیم اینست که چطور بازیهایمان را بدست آدم های بیشتری برسانیم.دیشب انبوهی از امکاناتی که دسترسی به بازی ها را آسان میکند دیدم ؛ نقطه به نقطه و همه جا میشد ترویج صنعت گیم را دید.اگر میخواهید از مسابقه تان کلیپی به اشتراک بگذارید یا از نبردتان با هرچی که بازی میکنید ، به طرز موثری آنها را برای دوستانتان نیز نمایش میدهید. این قابلیت همچنین مشتری را به یک عمل ارزشمندتر نیز میرساند ، و این کار را با قادر ساختن دیگران در ملحق شدن به شما در بازی و کمک از طرف دیگران انجام میدهد.با این روش ، از یک روی دیگر گیم نیز مطلع میشود ، و این ارزش بالایی برایش خواهد داشت چون از این طریق دیگر لازم نیست که چیز اضافی بخرد.این ایجاد انعطاف پذیری برای گیم است و باعث میشود که مشتری ها فریاد شادی سر بدهند.
” هم کار انجام میدهد” همچنین روش فروش PS3 به مشتریان عمومی را نیز شامل میشد.چطور میخواهید به یک گیمر حرفه ای سیستم جدید را بفروشید در حالی که او یک PS3 هم دارد؟ چه چیز قرار است آنها را وادار کند که PS4 را بخرند؟
همه کار میکند از یک شعار تبلیغاتی تبدیل به یک فاکتور اصلی تبدیل شد.ما در کنفرانس روی سرویس های ویدئویی و چیزهای دیگر دست گذاشتیم ، اما عمده ی تمرکز ما روی چیزی بود که دلیل شروع این حرفه برایمان بود.ما چیزی مثل برگشت به اول داشتیم ، اینکه چطور این راه را شروع کردیم.اما چطور میتوان این را بعنوان یک مرکز و کانون قرار داد و اینکه چقدر قانع کننده و قدرتمند بتوانیم انجامش دهیم مهم است. بنابراین میخواهیم کمتر درمورد “همه چیز” صحبت کنیم ، حتی اگر مطمئن باشیم که چیزهای خیلی بیشتری در آینده برای مشتریان خواهیم داشت، و باید بگویم که آنها را هم وقتی موقعش شد ، به حسابش میرسیم. ما تجربه ی بازی کردن در بهترین سطح را برای گیمرها دوباره تعریف کردیم. ما خلاقیتی را به سازندگان این صنعت با خلق ماشینی که به راحتی میشود با‌آن کار کرد اعطا کردیم که بازخورد آنها را نیز به دنبال داشت.پنج سال ارزش این فیدبک را داشت و من به طرز خارق العاده ای مطمئنم که این بچه ها میتوانند استعداد و خلاقیت واقعی را به این صنعت برگردانند.در این مدت من از همه چیز ، تکه ای را دیدم ، اما آن چیزی که من را واقعا تحت تاثیر قرار داد کیفیت گرافیکی تمام بازیهای آن شب بود ، واقعا میگویم.من انتظار چیزهای واقعا خوبی را داشتم اما چیزی که آنجا دیدم با خودم گفتم ” واو! فوق العاده بود!” تک تک بازی ها ، Third-Party ، First Party ، واقعا بنظر میرسید که قدم بزرگی برداشته شده.همه چیز تمیز و شسته رفته بود.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

Infamous : Second Sun عنوان انحصاری PS4
کنفرانس معرفی ، توانست به سونی یک موقعیت استراتژیک نسبت به رقیبش مایکروسافت بدهد ، همان موضوع اول بودن.شایعه هایی هم هست که میگوید مایکروسافت ایکس باکس جدید را بزودی معرفی خواهد کرد.اما الان همه نگاه ها به سمت PS4 است و البته خود سونی. آیا این برتری فعلی شما میتواند در آگاهی مشتریان در مقایسه کنسول شما با Xbox 720 یا هرچیز دیگری که قرار است نامیده شود موثر باشد؟
خب ، این عالیست اما ما PS4 را رونمایی کردیم ، چون با زمان جور در میامد. با توجه به اینکه بازیهای زیادی برای نمایش بود ، بنظر میرسد که زمان درستی هم بود و ما هم قادر بودیم تا همه بازیها را یکجا جمع کنیم و بگوییم ” این آن چیزی است که باید ببینید ، بفرماید ، این ها مقداری است آن تجاربی است که میخواهید ببینید” ، اگر برای اینکار خیلی زود بود ، در آینده هم موقعیت مناسبی برای رونمایی اش بوجود نمی آمد. در آن صورت نه کششی بوجود می آمد و نه هیچ گونه آگاهی.
با انتشار کنسول جدیدتان آیا هیچ افزایشی در هزینه های بازیسازی بوجود خواهد آمد؟EA که قبلا گفته بود که با آمدن نسل بعد کنسول ها انتظار ندارند که هزینه های ساخت بازی نیز به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند اما Activision در طرف دیگر حرف متفاوتی دارد.بابی کاتیک از اکتیویژن گفت که هزینه ها مسلما بالا خواهد رفت زیرا با ورود کنسول های جدید همیشه هزینه های ساخت بازی بالا رفته است.بنابراین با PS4 آیا شاهد همان استاندارد بازیهای ۶۰$ خواهیم بود با باید منتظر قیمت های بیشتر باشیم؟
PS4 توسط بازیسازها و برای بازیسازها ساخته شده است ، در در این بین شما ممکن است به کسی که در مورد سخت افزار تبحر دارد نیاز داشته باشید تا پاسخ سوالتان را دریافت کنید ، بازیسازها این امکان را خواهند داشت که از سیستم ما در خلق بازیهای شگفت انگیز استفاده کنند تا آنها را بفروش برسانند ، حالا این سیستم ها نیز امکانات فوق العاده ای در اختیارشان خواهد گذاشت و هم استفاده از آن آسان است و هم دستشان را در ایجاد خلاقیت باز میگذارد و این دو چیزی است که فعلا برایمان اولویت دارد. بنابراین نمیتوانم بگویم که با در نظر گرفتن دو مورد بالا چطور جواب سوالتان را بدهم. اما این را بگویم که بالاخره هر چه باشد این یک تجربه در بالاترین سطح برای سازندگان خواهد بود که کار با‌ آن نیز آسان است تا هر آنچه میخواهند خلق کنند.حالا در مورد هزینه های یک پروژه ی بزرگ ، حتما باید رییس یکی از استدیوهای ما را گیر بیاورید تا بهتان در این مورد اطلاعات بدهد ( جک ترتون صبح بعد از مصاحبه در این مورد دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هایی کرده )

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

کنترلر و دوربین مرموز PS4
آیا تصمیم گرفته اید که چطور توسط Gaikai و ارتباط آن با سیستم جدید کسب درآمد کنید؟ میدانم که سونی قبلا اعلام کرده بود که در آینده مسئولیت Free Online به عهده PSN خواهد بود.
برای ما هنوز زود است که در مورد این مسئله حرف بزنیم ، در کنار قیمت سیستم ها ! البته ، یک دورنمای اقتصادی یا حداقل چیزی که با‌آن کار کنیم داریم اما هنوز به مرحله نهایی نزدیک نیستیم و جزییات دیگر نیز نمیتوانیم اعلام کنیم. اما در آینده حتما این کار را میکنیم ، به وقتش.
خیلی دوست داشتم از گیم پد DualShcok 4 و اینکه چطور میتواند با دوربین جانبی جور شود بپرسم .فکر کنم که باید در یک باندل هر دوی آنها را باهم ببینیم درست است؟
دوباره ، این ماجرای پکیج ، قسمتی است که نمیتوانم الان در مورد اطلاعاتی بهتان بدهم اما در مورد Dual Shock توضیح میدهم. پد همه جور امکاناتی را با حرکات ناگهانی تند و تیز بهمراه خواهد آورد.زوم کردن و مسائل خارجی و داخلی که استفاده های متعددی در دستگاه دارند.قابلیت ها انصافا زیاد است ، و اینکه چطور با دوربین کار میکند ، و شخص بازیکن میتواند با استفاده از یک کنترل خاص آنرا در اختیار خود دربیاورد.برای مثال ، شما یک بازی را قبلا بازی کردیم و به جاهایی رسیدیم حالا اگر من کنترلر شما را بردارم ، میتوانم گند بزنم برهرآنچه تا بحال انجام داده اید ، بنابراین کنترلر جدید کاربرش را میشناسد.
کِی قرار است که کنسول را درست حسابی معرفی کنید، آیا بعد از E3 ؟ منظورم اینست که چه زمانی مشتری های عمومی از سیستم باخبر خواهند شد نه گیمرهایی که مجله ها و سایتهای گیم را میخوانند؟
ما اطلاعات را حتی درون تیم خودمان نیز بصورت محرمانه نگه داشتیم ، چندین نفر از اعضای تیم ما امروز تازه خیلی چیزها را فهمیدند. بزودی ، ما شروع به افشای جزییات میکنیم و زمینه سازی برای قبل از انتشار. اما خب بالاخره یک مقداری طول میکشد.میخواهیم تصمیم بگیریم که بهترین لانچ چیست ، بهترین نقشه چیست و چیزهای دیگری که به آن فکر میکنیم.
آیا تصمیم گرفتید که در E3 2013 چه چیزهایی از کنسول نمایش داده خواهد شد یا در کل چه چیزهای را میخواهید به نمایش بگذارید -درآینده؟
اینکه کی و چه چیزی قرار است نمایش داده شود من اطلاعی ندارم ، از طرفی هنوز خیلی چیزهای دیگر مانده که بخواهیم بگوییم و این چیزها را از همین الان تا هنگام انتشار کنسول ذره ذره خواهیم گفت و چیزهای دیگری هم هست که هنوز هیچ کس نمیداند. تصمیمات نهایی هست که هنوز گرفته نشده و فعلا هم قرار نیست که گرفته شود .هنوز متغییرهایی هستند که باید ثابت شوند و به کارشان رسیدگی شود. روی همه ی اینها دارد کار میشود. خوشحالم که در آن شب توانستیم هر آنچه انجام دادیم را به نمایش بگذاریم. افرادی که مدام سوال میکردند که بقیه اطلاعات کجاست و تنها چیزی که میتوانم بهشان بگویم اینست که ما به این پازل قطعه های دیگری اضافه میکنیم و شب های دیگری هم در راه است…
PS4 قرار است در تعطیلات ۲۰۱۳ به بازار عرضه شود.
منبع:گیمفا
۱۱-اسفند-۹۱ ۰۲:۲۵ عصر
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 سپاس شده توسط Admin
آگهی
ارسال پاسخ 


Bookmarks

چه کسانی کسی از این موضوع دیدن کردن
1 کاربردرحال خواندن این موضوع:
cookiemonster1234 (۱-خرداد-۹۹, ۰۴:۳۸ صبح)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

Powered by MyBB © 2002-2020
Persian Translation by MyBBIran.com ,My-bb.ir