Gears of War کلیشه ای شده، به این دلیل که...
زمان کنونی: ۱۰-ارديبهشت-۰۳, ۰۵:۳۱ عصر
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: Ashkan
آخرین ارسال: Ashkan
پاسخ ها 1
بازدید 5895

ارسال پاسخ  ارسال موضوع 
Gears of War کلیشه ای شده، به این دلیل که...
نویسنده پیام
کاربر حرفه ای
*

وضعيت : آفلاین
ارسال‌ها: 558
تاریخ عضویت: دي ۱۳۹۱

اعتبار: 3
محل سکونت
تهران

بیش از ADSL-2 Mb/S
بازي مورد علاقه
BattleFiled3
تیم محبوب
حالت من

سپاس ها 17
سپاس شده 64 بار در 61 ارسال

سطح: 21
اعتبار: 72 / 518
مهارت: 186 / 17,082
تجربه: 72 / 100

ارسال: #1
new Gears of War کلیشه ای شده، به این دلیل که...

آقای کریس پرنا (Chris Perna) کارگردان هنری کمپانی Epic Games به این موضوع اشاره کرد که به دلیل کپی برداری های زیاد که از سری بازی های Gears of War صورت گرفته، مردم این سری را کلیشه ای می دانند. او گفت: "بازی های زیادی با تقلید از Gears of War ساخته شده اند که این موضوع باعث شده تا مردم اکنون به این سری از بازی ها عنوان کلیشه ای بدهند. زمانی که Gears of War راهی بازار شد، همه چیز تازه بود، اما محیط تاریکی داشت. ما در Gears 2 و Gears 3 سیستم نورپردازی و رنگ های موتور بازیسازی را تغییر دادیم و در Gears 3 شاهد بودیم که محیط های رنگی بیشتری در بازی وجود داشتند. حال این موضوع در Judgment بهتر شده و یک قدم به جلوتر رفته است. محیط ها زیباتر شده اند، سیستم Rendering بازی تغییر کرده و ما توانسته ایم فضایی روح زده را به نمایش دربیاوریم. محیط های این بازی در مقایسه با نسخه های قبلی بسیار نرم تر و زیباتر به نظر می رسند و این در حالیست که فضا همچنان حس نسخه های قبلی را دارند. کارهای گرافیکی و Postprocessingهای بسیار جدیدی را در این بازی مشاهده خواهید کرد که روی گرافیک و صحنه های سینمایی بازی تأثیرگذار بوده اند.
[تصویر:  20120621gowjudgement-280x80.jpg]
۱۳-اسفند-۹۱ ۱۰:۵۰ عصر
مشاهده‌ی وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
آگهی
ارسال پاسخ 


Bookmarks

چه کسانی کسی از این موضوع دیدن کردن
1 کاربردرحال خواندن این موضوع:
cookiemonster1234 (۱-خرداد-۹۹, ۰۴:۱۹ صبح)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان

Powered by MyBB © 2002-2020
Persian Translation by MyBBIran.com ,My-bb.ir